Biroul Relații cu Publicul
Program de relații cu publicul:
luni–vineri între orele 8–16
Funcții principale ale Compartimentului Relații cu Publicul:
* asigură formulare și informații pentru cetățeni;
* colectarea documentelor;
* înregistrarea documentelor;
* pregătirea și trimiterea documentelor în flux;
* primirea reclamațiilor;
* trimiterea răspunsurilor la cereri, adrese oficiale prin poștă sau personal;
* asigură realizarea programului pentru combaterea birocrației în activitatea de relații cu publicul, conform HG 1723/2004;
* ține evidența petițiilor și urmărește rezolvarea lor conform prevederilor OG nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor.
Evidența cererilor pentru locuințe, îndrumarea asociațiilor de proprietari, asigură liberul acces la informațiile de interes public, asigură transparență decizională în administrația publică, coordonarea activității Compartimentului de Relații cu Publicul.
Personal:
Registratură generală
Imreh Zsuzsánna, consilier
Szőcs Imola, consilier
Telefon: +40 267 361 974, int. 125
Probleme legate de stare civilă:
Gocsman Zsuzsanna, referent superior
Telefon: +40 267 361 974, int. 144
Centrala, evidența cererilor pentru locuințe, anunțuri publice:
Kremmer Lóránd, consilier superior
Telefon: +40 267 361 974, int. 111