În timpul stării de urgență, Primăria Municipiului Târgu Secuiesc oferă asistență persoanelor care au rămas fără venituri și care nu au primit până acum ajutor social sau ajutor familial din anumite motive. Persoanele în cauză au opțiunea de a solicita masa de prânz și cina zilnică în locul asistenței sociale, dacă au rămas fără resurse financiare. În timpul stării de urgență, Primăria va ajuta la întocmirea documentelor necesare pentru a solicita ajutorul.

 

Primăria Municipiului Târgu Secuiesc a dezvoltat un pachet de ajutor pentru a ajuta locuitorii din oraș în această situație dificilă.

 

Orice persoană care nu are un venit înregistrat are dreptul la asistență socială sau la cantină socială și alocație familială (alocația pentru copii nu este considerată drept venit și, prin urmare, nu trebuie declarată). Asistența socială (sau cantina) și alocația familiei nu se exclud reciproc, astfel încât ambele pot fi solicitate în același timp.

 

Încurajăm persoanele rămase fără venituri să profite de oportunitățile acordate prin lege, deoarece, chiar dacă nu este o sumă mare (sau oferă numai mese), oferă asistență stabilă în această perioadă. Pentru mai multe informații și ajutor, sunați la Direcția de Asistență Socială la numărul de telefon 0267-361 974/int. 114 sau puteți scrie pe adresa de email spas.targusecuiesc@gmail.com.


1 aprilie 2020