Primăria Târgu Secuiesc așteaptă înscrierea comercianților la zilele orașului Târgul de Toamnă, care se va desfășura 10–12 septembrie a.c. La Târgul de Toamnă se poate prezenta în cinci categorii, în fiecare categorie înscrierea devine valabilă în urma completării formularelor, precum și după acceptarea regulamentului.

 

În prima categorie intră alimentația publică și barul, suprafețele aflate la dispoziție sunt pe perimentrul evenimentului (piața Gábor Áron), inclusiv unitatea destinată pentru vânzători și consumatori, și o suprafață în strada Independenței. În cazul în care numărul potențialilor prestatori, care îndeplinesc toate condițiile de mai sus este mai mare decât numărul spațiilor comerciale oferite, criteriul de atribuire va fi în primul rând criteriul teritorialității adică vor avea prioritate prestatorii locali care au sediul în municipiul Târgu Secuiesc și în al doilea rând data depunerii cererii/intenției de participare atestat cu dată certă prin înregistrarea cererii la Registratura generală a Primăriei mun. Târgu Secuiesc.

 

În categoria 2–4 intră produsele popcorn, porumb fiert, vată de zahăr, înghețată, dulciuri, hot-dog, sandvișuri, shaorma, cozonac secuiesc, langoș.

 

Termen de înscriere cu alimentație publică și bar: 30 august 2021, luni, ora 16.00

Termen de înscriere cu alte produse (popcorn, porumb fiert, vată de zahăr, înghețată, dulciuri, hot-dog, sandvișuri, shaorma, cozonac secuiesc, langoș): 30 august 2021, luni, ora 16.00

 

Achiziționarea și predarea formularelor: din registratura Primăriei (525400  Târgu Secuiesc, Piața  Gábor Áron, nr.24),  sau de pe site-ul www.kezdi.ro. Program: lunimiercuri între orele 915, joi între orele 917, vineri între orele 913. Cererile pot fi înaintate și online la adresa de e-mail oszisokadalom@kezdi.ro sau prin fax la numărul +40-267/361652.

 

În categoriile 2-4 în cazul în care numărul potenţialilor prestatori, care îndeplinesc toate condiţiile de mai sus este mai mare decât numărul spaţiilor comerciale oferite,  criteriul de atribuire va fi în ordinea datei depunerii cererii/intenției de participare atestat cu dată certă prin înregistarea cererii la Registratura generală a Primăriei mun. Târgu Secuiesc. Prestatorii locali care au sediul în municipiul Târgu Secuiesc de asemenea vor avea prioritate față de ceilalți prestatori.

 

Termen de plată: 7 septembrie 2021, ora 15.00. Detalii în regulament.

 

Descarcă documentele:

Condiții de participare 2021

Harta evenimentului 2021

Alimentație publică și bar – descarcă document

Înscriere cu produse tradiționale sau artizanale – descarcă document

Înscriere cu  popcorn, porumb, inghețată, dulciuri, etc. – descarcă document

Înscriere cu  sandvis, saorma, kürtőskalács, lángos / fast food – descarcă document

Hotărâre


24 august 2021