Începând cu data de 17.03.2020 până la încetarea stării de urgență, DAS Târgu Secuiesc suspendă programul de lucru cu publicul la Compartimentul de asistență persoane vârstnice și cu dizabilități și Compartimentul de prestații sociale, precum și activitatea de preluare fizică, a documentelor necesare pentru evaluarea/reevaluarea copilului/adultului în vederea încadrării în grad de handicap și a documentele necesare pentru obținerea beneficiilor acordate persoanelor încadrate în grad de handicap.

 

Deasemenea începând cu data de 17.03.2020  se suspendă activitatea de preluare fizică, a documentelor necesare acordării indemnizației de creștere a copilului și a alocației de stat pentru copii precum și a acordării tuturor beneficiilor sau altor prestații sociale.

 

Începând cu data de 17.03.2020 se suspendă toate avtivitățile în sălile de mese al Cantinei Sociale a municipiului Târgu Secuiesc. Beneficiarilor prestației Cantinei sociale se va distribui hrana exclusiv la pachet.

 

Formularele tipizate pentru prestații sociale pot fi descărcate de pe site-ul Primăriei municipiului Târgu Secuiesc www.kezdi.ro. Link: https://www.kezdi.ro/ro/directia-de-asistenta-sociala/

 

Formularele completate și documentele necesare se pot transmite prin e-mail, la următoarele adrese: spas.targusecuiesc@gmail.com, erzsebet.szabo@kezdi.ro.

 

De asemenea, comunicăm faptul că orice sesizare, petiție, reclamație, semnalarea de situații de urgență sau solicitarea de informații, lămuriri se realizează telefonic de luni până vineri între orele 8.00 – 16.00, la numerele de telefon 0267 361 974 int. 114, prin fax 0267 361 652, sau electronic la adresa spas.targusecuiesc@gmail.com.


17 martie 2020