ETAPELE PROGRAMULUI:

  • Depunerea cererii de înscriere și a documentelor de către Primăria Municipiului Târgu Secuiesc în aplicația dedicată de AFM (realizată în data de 26.04.2023);
  • publicarea rezultatelor analizei și încheierea contractelor de delegare;
  • publicarea listei UAT care au încheiat contracte de delegare;
  • înscrierea în aplicație a solicitanților de finanțare care au domiciliul în raza Primăriei Municipiului Târgu Secuiesc, în limita bugetului prevăzut în contractul de delegare.

 

Vă rugăm să rețineți că, aplicațiile pot fi acceptate doar în limita bugetului prevăzut în contract, iar persoanele fizice pot aplica pentru program prin intermediul platformei AFM! În acest moment ne aflăm în etapa în care Primăria Municipiului Târgu Secuiesc s-a înscris în program și a solicitat finanțare pentru casarea a 100 de autovehicule.

 

IMPORTANT!

  • Înscrierile proprietarilor de autovehicule care solicită finanțare, se vor face pe platforma dedicată și pusă la dispoziție de AFM.
  • Platforma de înscriere pentru solicitanți va fi deschisă după validarea contractului de finanțare dintre AFM și Primăria Municipiului Târgu Secuiesc. Vom reveni cu anunț public la deschiderea sesiunii de înscrieri.

 

Site-ul AFM: https://www.afm.ro/.


2 mai 2023